حسابداری مالیاتی

خدمات حسابداری ومالیاتی در نیشابور

حسابداری مالیاتی

خدمات حسابداری ومالیاتی در نیشابور

حسابداری مالیاتی

انجام امور حسابداری وخدمات مالیاتی به اشخاص حقوقی وحقیقی در نیشابور

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

۰۳
خرداد

کلیه صاحبان مشاغل ( صاحبان فعالیت شغلی تحت قالب  ) توجه داشته باشند آخرین مهلت جهت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد ۱۳۹۵ ، تا پایان خرداد ماه سالجاری ( ۳۱/ ۰۳/ ۱۳۹۶ ) می باشد .

در این خصوص لازم است با توجه به نوع و حجم فعالیت کسبی ، خودشان را با یکی از گروه های شغلی سه گانه اول ، دوم و سوم تطبیق داده و نسبت به  مربوطه ، اقدام نمایند .

به این نکته هم توجه داشته باشیم ، با توجه به تفاوت تکالیف هر یک از مودیان مشمول هر گروه شغلی ، قالب و نمونه اظهارنامه مالیاتی مربوط به هر یک از گروه های شغلی متفاوت بوده و لازم است برابر آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ قانون مالیاتهای مستقیم نسبت به مطالعه نکات برجسته در این رابطه اقدام گردد .

 

همچنین با توجه به آخرین اعلان سازمان امور مالیاتی ، چنانچه مودی بیش از یک محل فعالیت برای یک مجوز داشته و به ازای هر یک ثبت نام جداگانه ای انجام داده باشد ، باید با مراجعه به سامانه ثبت نام و یا اداره مالیاتی ، یکی را نگه داشته و مابقی را به عنوان شعبه در سیستم اضافه نماید و ثبت نام های اضافی را نیز حذف نماید.

  • مجتبی معینی زاده
۰۳
خرداد

         (((بنام حسابرس عادل )))       

خدمات اجرائی:

تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیات برارزش افزوده                 تنظیم و ارسال صورت معاملات خرید وفروش فصلی

تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیات بر عملکرد سالانه          تهیه لوایح مالیاتی جهت ارائه در هئیت حل اختلاف مالیاتی

تنظیم وتحریر دفاتر قانونی                   4821   919   0915       -      3661     859    0915   

                                        امور مالیاتی خود را  در نیشابور به ما بسپارید    

                                                                                              

  • مجتبی معینی زاده
۰۳
خرداد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی کمیسیون متبوعش برای تعامل با سازمان مالیاتی برای اجرای کامل سامانه جامع خبر داد وگفت:برای کسب درآمدهای مالیاتی بیشتر، نباید فشار اخذ مالیات روی مودیان خوش حساب اعمال شود.

احمد انارکی محمدی با تاکید بر لزوم جلوگیری از فرارهای مالیاتی گفت: با وجود اینکه وزارت اقتصاد زیرساخت های خوبی را در بحث سامانه جامع مالیاتی ایجاد کرده اما از این ظرفیت تاکنون بطور کامل استفاده نشده است.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی افزود:در حال حاضر بیشترین تمرکز اخذ مالیات از اشخاصی است که هرساله اظهارنامه مالیاتی خود را به سازمان امور مالیاتی ارائه می کنند و دارای اسناد و مدارک مالی معتبر هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر لزوم ردیابی دقیق معاملات در چرخه اقتصادی افزود:اشخاصی وجود دارند که با وجود درآمدهای نجومی، از پرداخت مالیات طفره می روند.

انارکی محمدی تصریح کرد:درخصوص سامانه جامع مالیاتی اگر وزارت اقتصاد با مشکلاتی روبرو است می تواند با تعامل با کمیسیون اقتصادی زمینه اجرای کامل این سامانه را فراهم کند.

لزوم اخذ مالیات عادلانه در کشور

وی ادامه داد:در هرصورت باید اخذ مالیات در کشور عادلانه و از فرارهای مالیاتی جلوگیری شود و اینگونه نباشد که برای کسب درآمدهای مالیاتی بیشتر فشار اخذ مالیات روی مودیان خوش حساب باشد.

انارکی محمدی تصریح کرد:در حال حاضر بیشترین فرارهای مالیاتی در بخش دلالی  و اسطه گری است به دلیل اینکه امکان شناسایی این درآمدها دشوار است البته اجرای کامل سامانه جامع مالیاتی بسیاری از مشکلات مذکور را حل می کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:نباید از فعالان بخش تولید مالیات سنگین اخذ شود برای پایدار بودن درآمدهای مالیاتی باید ابتدا با ارائه مشوق های مالیاتی اجازه دارد که بخش تولید ابتدا پا بگیرد سپس از درآمدهای این بخش مالیات معقول اخذ شود.

  • مجتبی معینی زاده