حسابداری مالیاتی

خدمات حسابداری ومالیاتی در نیشابور

حسابداری مالیاتی

خدمات حسابداری ومالیاتی در نیشابور

حسابداری مالیاتی

انجام امور حسابداری وخدمات مالیاتی به اشخاص حقوقی وحقیقی در نیشابور

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

۰۳
آبان

التماس دعا میگیم به اون کسایی که یواش یواش دارن ساکشونو جمع میکنن تا پیاده برن دست بوس آقا

سلام عاشق
التماس دعا، ما رو هم فراموش نکنید...
یه زمانی کسی میرفت کربلا خیلی تو چشم بود
ولی الان کسایی که جاموندن بیشتر تو چشمن
یا اباعبدالله(علیه السلام)....
پایم که جامانده....
دلم را میفرستم به زیارت ارباب...
انگار که قسمت نیست....
چشمانم کربلایی شوند....
امسال هم دلم راهی کربلا میشود....

درآن زمین که پناه تمام عالم بود
فقط برای من روسیاه جا کم بود؟؟؟

هان ای کسانیکه به زیارت مولایمان شرفیاب می شوید::
از قول جاماندگان اربعین به مولایمان بگویید::::

ای آقایی که قوانین عبور رادرمرزهابه هم میزنی
وقانون عاشقی راحاکم میکنی !

کنارپل صراط منتظر
کرمت می مانیم
تابیایی قوانین عبور
راکناربزنی وعاشقانت را
بی حساب عبوربدهی...

از همه ی دوستانی که زائر کربلا هستن التماس دعا

  • مجتبی معینی زاده
۰۳
آبان

 اتاق اصناف ایران در واکنش به تصمیم سازمان امور مالیاتی مبنی بر بررسی تراکنش‌های مالی مودیان مالیاتی از سال ۹۱ با غیر قانونی خواندن این تصمیم، خواستار ممانعت از صدور برگه تشخیص تا پایان سال ۹۵ شد.

💠 فاضلی رئیس اتاق اصناف در نامه‌ای به رئیس کل سازمان امور مالیاتی ، خواستار ممانعت از صدور برگه تشخیص تا پایان سال ۹۵ به جای ۹۱ شده بود.

🔳 در این نامه آمده است: « همان‌گونه که مستحضرید هدف از مبارزه با پولشویی ضمن رصد و پایش فعالیت‌های اقتصادی پنهان و زیر زمینی، تشویق به فعالیت‌های اقتصادی مبتنی بر شفافیت است لذا با عنایت به چنین مهمی صرفاً بررسی تراکنش‌هایی بانکی افراد با هویت مشخص صنفی توسط مدیران مالیاتی (همان‌گونه که در استان‌های قم و کرمان و سایر استان‌های کشور به وضوح مشاهده می‌شود) فاقد وجاهت قانونی و عملی است.»

  • مجتبی معینی زاده
۰۳
آبان

مالیات‌های سربه فلک‌کشیده، واحدهای صنفی کوچک را از پا درآورده

🔰 مدیرِ یک رستوران نیمه تعطیل در سنندج : ۴۵ کارگر داشتم که در دو بخش سالن و بیرون‌بر کار می‌کردند؛ هزینه‌های سرسام‌آور، اجازه ادامه فعالیت به روال سابق را غیرممکن کرد. سه مشکل اساسی داشتم: مالیات‌های که مجبور بودم بپردازم؛ تعرفه‌های سنگین برق و آب و گاز و در نهایت گرانی مواد اولیه و سیستم نرخ‌گذاریِ ناکارآمد.

🔷 مالیات‌های به قول خودش سر به فلک کشیده را مشکلی دیگر می‌داند که واحدهای صنفی کوچک را از پا درآورده‌است.

🔹او می‌گوید : چند مدل مالیات می‌پردازم؛ مالیات مشاغل که آخرین صورتحسابی که پرداختم ۴۰ میلیون تومان بود ؛ مالیات بر ارزش افزوده که خودش مبلغ هنگفتی است و در حالی که مشتری، ارزش افزوده را نمی‌پردازد، ما مجبوریم مالیات بر ارزش افزوده را بپردازیم و مالیات متمم که مربوط به وام گرفتن برای تهیه‌ی مواد خام است.

🔹وی ادامه می‌دهد: پرداخت این مالیات های رنگارنگ در توانم نیست. چند سالی است که هر سال به عنوان واحد نمونه انتخاب می‌شوم؛ این خیلی دردناک است که واحد نمونه‌ی یک شهر مجبور شود کارگرانش را بفرستد بیمه بیکاری؛ علاوه بر آن، رئیس اتحادیه هتلداران و رستوران‌دارانِ سنندج هستم اما کاری از دستم برنمی‌آید؛ نه برای خودم؛ نه برای کارگرانم. بین کارگرانی که مرخص کردم، زنان هم هستند و تعدادی از این زنها، سرپرست خانوارند و بار زندگی بر دوششان است؛ در این واویلایی که اسیر شدم، آنها هم به نوعی قربانی شدند؛ درست است که مقرری بیکاری می‌گیرند؛ اما پرداخت این مقرری نه دائمی است و نه برای تامین مخارج زندگی، کافی.

  • مجتبی معینی زاده