حسابداری مالیاتی

خدمات حسابداری ومالیاتی در نیشابور

حسابداری مالیاتی

خدمات حسابداری ومالیاتی در نیشابور

حسابداری مالیاتی

انجام امور حسابداری وخدمات مالیاتی به اشخاص حقوقی وحقیقی در نیشابور

اظهارنامه مشاغل

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۷ ب.ظ

کلیه صاحبان مشاغل ( صاحبان فعالیت شغلی تحت قالب  ) توجه داشته باشند آخرین مهلت جهت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد ۱۳۹۵ ، تا پایان خرداد ماه سالجاری ( ۳۱/ ۰۳/ ۱۳۹۶ ) می باشد .

در این خصوص لازم است با توجه به نوع و حجم فعالیت کسبی ، خودشان را با یکی از گروه های شغلی سه گانه اول ، دوم و سوم تطبیق داده و نسبت به  مربوطه ، اقدام نمایند .

به این نکته هم توجه داشته باشیم ، با توجه به تفاوت تکالیف هر یک از مودیان مشمول هر گروه شغلی ، قالب و نمونه اظهارنامه مالیاتی مربوط به هر یک از گروه های شغلی متفاوت بوده و لازم است برابر آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ قانون مالیاتهای مستقیم نسبت به مطالعه نکات برجسته در این رابطه اقدام گردد .

 

همچنین با توجه به آخرین اعلان سازمان امور مالیاتی ، چنانچه مودی بیش از یک محل فعالیت برای یک مجوز داشته و به ازای هر یک ثبت نام جداگانه ای انجام داده باشد ، باید با مراجعه به سامانه ثبت نام و یا اداره مالیاتی ، یکی را نگه داشته و مابقی را به عنوان شعبه در سیستم اضافه نماید و ثبت نام های اضافی را نیز حذف نماید.

  • مجتبی معینی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی