حسابداری مالیاتی

خدمات حسابداری ومالیاتی در نیشابور

حسابداری مالیاتی

خدمات حسابداری ومالیاتی در نیشابور

حسابداری مالیاتی

انجام امور حسابداری وخدمات مالیاتی به اشخاص حقوقی وحقیقی در نیشابور

مجلس قانون مالیات‌ها را اصلاح می‌کند !!

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ
تسنیم / مجلس قانون مالیات‌ها را اصلاح می‌کند !!

🔰 عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت  شهدای اصناف استان البرز که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان البرز برگزار شد با بیان اینکه اصناف همیشه در همه مراحل انقلاب پیشگام بوده و در مواقع لزوم به وظیفه خود عمل کرده است ، گفت : در مورد دریافت مالیات به اصناف ظلم می‌شود و جمله دیگری برای به کار بردن این ظلم پیدا نکردم.

🔘 رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علی رغم زحمات انجام شده توسط امور مالیاتی دریافت این مبالغ از اصناف ظلم است، بیان کرد: در این شرایط رکود، مالیات دریافتی و تعیین مبلغ معین و‌ جمع‌آوری آن باید تجدید شود.

🔘 اکبریان با بیان اینکه برای دریافت مالیات اینگونه می‌گویند که این قانون توسط مجلس مصوب شده است ، تصریح کرد: کجای قانون چنین چیزی بیان شده و ما گفتیم که برای استان البرز مبلغ معینی مالیات بگیرید.

🔘 وی با بیان اینکه دریافت مالیات باید بر اساس درآمد باشد و این موضوع کار دولت است، تاکید کرد:  مالیات برای اداره کشور  باید اخذ شود ولی چند برابر درآمد مالیات گرفتن دست قانون نیست و خوش خدمتی است.

🔘 وی با بیان اینکه این خوش خدمتی و دریافت مالیات مضاعف از اصناف به نفع نظام نیست ، گفت : مردم با این حال به نظام بدبین می‌شوند و این موضوع کار درستی نیست.

🔘 اکبریان با بیان اینکه این موضوع را در زمان حضور وزیر اقتصاد در کمیسیون صنایع و در زمان رای‌گیری برای وزارت اقتصاد به وی گفته‌ام، تاکید کرد: رئیس سازمان امور مالیاتی هفته آینده در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور پیدا می‌کند و این موضوع را به وی اعلام می‌کنم.

🔘 اکبریان با بیان اینکه مجلس قانون مالیات‌ها را اصلاح می‌کند ، گفت: شکری نماینده تالش این موضوع را پیگیری می‌کند و ما هم در کمیسیون این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
  • مجتبی معینی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی