حسابداری مالیاتی

خدمات حسابداری ومالیاتی در نیشابور

حسابداری مالیاتی

خدمات حسابداری ومالیاتی در نیشابور

حسابداری مالیاتی

انجام امور حسابداری وخدمات مالیاتی به اشخاص حقوقی وحقیقی در نیشابور

هیچ مالیاتی از پتروشیمی دریافت نشده است

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۱۶ ب.ظ

میرحیدر رضوی مدیرکل امور مالیاتی روز سه شنبه در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا افزود: اینگونه نیست که شرکت پتروشیمی ۴۵ میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده واریز کرده باشد و سازمان امور مالیاتی مدعی شود که این مبلغ را پس نمی دهد.

🔘 وی یادآورشد: نخستین فراخوان دریافت ارزش افزوده امور مالیاتی مربوط به شرکت های دارنده کارت بازرگانی بود و دارندگان کارت بازرگانی که واردات و صادرات انجام می دادند، مشمول این موضوع می شدند.

🔘 رضوی اظهار کرد: پتروشیمی زنجان کارت بازرگانی دارد که سفید بوده و هیچ معامله ای با آن انجام نداده و هر نوع صادرات و واردات را از کارت بازرگانی اشخاص دیگری انجام داده است.

🔘 مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: شرکت پتروشیمی اظهارنامه مالیاتی به سازمان امور مالیاتی داده است و مدعی است که با خرید لوازم و ملزومات، ۴۵ میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کرده است.

🔘 رضوی تاکید کرد: شرکت پتروشیمی ریالی به حساب سازمان امور مالیاتی واریز نکرده است و قصد استرداد مالیات بر ارزش افزوده ای را دارد که به دیگران برای خرید کالا و مالیات بر ارزش افزوده آن پرداخت کرد

  • مجتبی معینی زاده

نظرات  (۲)

بسیار عالی

از سایت ما هم دیدن کنید
سلام
وبلاگ ارزشمندی دارین ممنون از مطلب خوبتون
پاسخ:
سلام ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی